MeWiki Senaste inlägg ------------------- Brist på mat. Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-08 | 17:55:18 Brist på mat. I mitt hem har vi oftast brist på mat, inte pengar men mat för vi är en lat familj som bara köper mat när vi väl behöver det. Som tex inför middagen handlar vi bara mat till middag och nödvändiga saker till morgonen. Detta lämnar lilla mig hungrig när jag kommer hem från skolan, men idag ska vi iväg och stor handla! Detta mina vänner.. är ett genombrott!
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Brist på mat.

I mitt hem har vi oftast brist på mat, inte pengar men mat för vi är en lat familj som bara köper mat när vi väl behöver det. Som tex inför middagen handlar vi bara mat till middag och nödvändiga saker till morgonen. Detta lämnar lilla mig hungrig när jag kommer hem från skolan, men idag ska vi iväg och stor handla! Detta mina vänner.. är ett genombrott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0