MeWiki Senaste inlägg ------------------- Ceasarsallad Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-09 | 19:37:35 Ceasarsallad Snart blir det äntligen middag, god ceasarsallad. Är egentligen väldigt trött på det då vi åt det fleeera gånger i månaden för något år sedan men nu ska det bli gött med en liten påminnelse för smaklökarna!
Resten av min kväll blir något i liknelse med en typisk vardags kväll med tv, dator och snacks. För jag hoppas att alla andras vardagskvällar ser ut så... och inte städar rummet eller något hehe! Måste städa mitt rum inser jag...
Ciao!
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Ceasarsallad

Snart blir det äntligen middag, god ceasarsallad. Är egentligen väldigt trött på det då vi åt det fleeera gånger i månaden för något år sedan men nu ska det bli gött med en liten påminnelse för smaklökarna!
Resten av min kväll blir något i liknelse med en typisk vardags kväll med tv, dator och snacks. För jag hoppas att alla andras vardagskvällar ser ut så... och inte städar rummet eller något hehe! Måste städa mitt rum inser jag...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0