MeWiki Senaste inlägg ------------------- För få lektioner Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-11 | 16:15:03 För få lektioner Det här med min sura min om mitt otroligt fria schema tänkte jag berätta om nu.
Jag må bara ha på ett ungefär 1-2 lektioner per dag och är ledig en onsdag och gud vad lycklig jag var till en början men nu har det bara blivit drygt. Jag går upp tidigt för att komma in till en lektion och sedan åka hem igen, eller detsamma fast måste sitta kvar i skolan i över 2 timmar i väntan på nästa lektion. Jag förlorar tid med fina vänner i klassen och min rutin för att komma upp på morgonen försvinner helt. Javisst jag borde inte klaga, men jag önskar faktiskt att jag hade någon lektion till. Men efter jul så kommer jag börja ha svenska B så då blir jag glaud! Njuter av fria onsdagar väldigt mycket i alla fall!
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

För få lektioner

Det här med min sura min om mitt otroligt fria schema tänkte jag berätta om nu.
Jag må bara ha på ett ungefär 1-2 lektioner per dag och är ledig en onsdag och gud vad lycklig jag var till en början men nu har det bara blivit drygt. Jag går upp tidigt för att komma in till en lektion och sedan åka hem igen, eller detsamma fast måste sitta kvar i skolan i över 2 timmar i väntan på nästa lektion. Jag förlorar tid med fina vänner i klassen och min rutin för att komma upp på morgonen försvinner helt. Javisst jag borde inte klaga, men jag önskar faktiskt att jag hade någon lektion till. Men efter jul så kommer jag börja ha svenska B så då blir jag glaud! Njuter av fria onsdagar väldigt mycket i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0