MeWiki Senaste inlägg ------------------- Knee low? Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-09 | 18:10:37 Knee low?
Såhär går det när jag måste halvt böja sig ner för att ta foto på sina smalben, då får man monster fot (min vänstra fot). Äsch så går det för mig.
Knee high från lindex i alla fall.
Direktlänk | Allmänt | 1 kommentarer 1 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Knee low?

Såhär går det när jag måste halvt böja sig ner för att ta foto på sina smalben, då får man monster fot (min vänstra fot). Äsch så går det för mig.
Knee high från lindex i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey vilka sötingar!



sv: hm eller hur galet skönt med!

2010-09-12 @ 00:37:36
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0