MeWiki Senaste inlägg ------------------- Lindex fördriver min tid Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-10 | 17:38:51 Lindex fördriver min tid Godmorgon, godförmiddag och godeftermiddag. Har inte hunnit skriva något idag alls och har inte mycket tid för det just nu men tänkte ändå berätta lite om min dag! Skola först, en lektion, kom såklart försent... vet inte hur jag lyckas var enda gång! Därefter blev det tur inom lindex igen för byte på mitt ena köp som jag skrev om igår medans mina vänner hade lektion och annat icke skoj. Blev att sedan kolla på vampires suck medans vi åt lunch, dock såg jag inte klar hela men när det är gjort kommer det upp en liten recension. Kollade på klasspjäser och måste säga att det var väldigt bra! Skratt skratt och åter skratt, applåder till er! Därefter en viktig öl fika för att hålla min fina vän sällskap innan hennes hemresa. Japp det var min väääldigt intressanta dag!.. pff..
NU blir det dusch, fixelix till kvällen och att kanske städa rummet (väldigt stort kanske)!
Kommer två, tre inlägg innan jag drar om jag hinner.
Ta det nu försiktigt med tvålen ni andra duschare där ute.
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Lindex fördriver min tid

Godmorgon, godförmiddag och godeftermiddag. Har inte hunnit skriva något idag alls och har inte mycket tid för det just nu men tänkte ändå berätta lite om min dag! Skola först, en lektion, kom såklart försent... vet inte hur jag lyckas var enda gång! Därefter blev det tur inom lindex igen för byte på mitt ena köp som jag skrev om igår medans mina vänner hade lektion och annat icke skoj. Blev att sedan kolla på vampires suck medans vi åt lunch, dock såg jag inte klar hela men när det är gjort kommer det upp en liten recension. Kollade på klasspjäser och måste säga att det var väldigt bra! Skratt skratt och åter skratt, applåder till er! Därefter en viktig öl fika för att hålla min fina vän sällskap innan hennes hemresa. Japp det var min väääldigt intressanta dag!.. pff..
NU blir det dusch, fixelix till kvällen och att kanske städa rummet (väldigt stort kanske)!
Kommer två, tre inlägg innan jag drar om jag hinner.
Ta det nu försiktigt med tvålen ni andra duschare där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0