MeWiki Senaste inlägg ------------------- Mjuka kuddar Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-09 | 22:38:42 Mjuka kuddar Snart är det dags för mig att gå och lägga mig, med tanke på att jag börjar 9.10 imorgon och jag har en tendens att komma försent är det lika bra att få en rejäl godnatts sömn.
Upptäckte nyss att jag glömt helt bort att berätta mitt eländiga problem med mitt softa schema så får ta det imorgon istället, om jag hinner. För imorgon så är det lektion, plugg, skolpjäser och inflyttnings fest. Plus städa rummet... kanske. Men ska försöka! Promise!
Nej nu kallar fluffigt täcke och mjuka kuddar.
Godnatten.
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Mjuka kuddar

Snart är det dags för mig att gå och lägga mig, med tanke på att jag börjar 9.10 imorgon och jag har en tendens att komma försent är det lika bra att få en rejäl godnatts sömn.
Upptäckte nyss att jag glömt helt bort att berätta mitt eländiga problem med mitt softa schema så får ta det imorgon istället, om jag hinner. För imorgon så är det lektion, plugg, skolpjäser och inflyttnings fest. Plus städa rummet... kanske. Men ska försöka! Promise!
Nej nu kallar fluffigt täcke och mjuka kuddar.
Godnatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0