MeWiki Senaste inlägg ------------------- September och kallt, acceptera! Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-09 | 17:39:41 September och kallt, acceptera! Hej! Då var man äntligen(!) hemma efter skola, småshopping och en kort fika i blåsten. För jäklar vad det blåser, ser ju inte vart jag går när hela frisyren blåser fram framför ögonen på mig.

Tycker det har varit en god dag idag, dock kom jag duktigt försent till min första lektion men what to do, what to do. Lite synd då det var min enda lektion och jag kunde legat och gottat mig i sängen istället, egentligen inte... men det känns så! Därefter i brist att ha något att göra då alla mina vänner har skola så blev det en tur inom lindex för bh jakt! Testade säkert 100 st, och jag överdriver inte nu, jag rensade hela butiken på en av varje och tryckte in de i provhytten och stod där en timme. EN TIMME! Vandrade ut med 5 st på ett ungefär och är nöjd med köpen, speciellt när jag hittat super söta knee strumpor, I will show you later.
Sedan har det inte hänt mycket mer idag förrutom att sitta och dricka kaffe med min käraste, inlindad i filt. Och nej jag bryr mig inte om att "åh det är bara september blablabla så synd". Om Jag vill ha en satans filt ska jag ha en satans filt för det är kallt! Tack och hej!
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

September och kallt, acceptera!

Hej! Då var man äntligen(!) hemma efter skola, småshopping och en kort fika i blåsten. För jäklar vad det blåser, ser ju inte vart jag går när hela frisyren blåser fram framför ögonen på mig.

Tycker det har varit en god dag idag, dock kom jag duktigt försent till min första lektion men what to do, what to do. Lite synd då det var min enda lektion och jag kunde legat och gottat mig i sängen istället, egentligen inte... men det känns så! Därefter i brist att ha något att göra då alla mina vänner har skola så blev det en tur inom lindex för bh jakt! Testade säkert 100 st, och jag överdriver inte nu, jag rensade hela butiken på en av varje och tryckte in de i provhytten och stod där en timme. EN TIMME! Vandrade ut med 5 st på ett ungefär och är nöjd med köpen, speciellt när jag hittat super söta knee strumpor, I will show you later.
Sedan har det inte hänt mycket mer idag förrutom att sitta och dricka kaffe med min käraste, inlindad i filt. Och nej jag bryr mig inte om att "åh det är bara september blablabla så synd". Om Jag vill ha en satans filt ska jag ha en satans filt för det är kallt! Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0