MeWiki Senaste inlägg ------------------- Världens bästa schema! Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2010-09-09 | 09:22:05 Världens bästa schema! Godmorgon!
Idag är det torsdag, och på schemat står skola. Mer specifikt en lektion.. Ja jag har för första gången i mitt liv fått världens bästa schema. Det är helt otroligt. Sammanlagt hela veckan har jag 7 lektioner, dock bara 6 dessa första skolveckorna. Jag är till och med ledig på onsdagar... and that's awesome!
Men jag ska vara ärlig och erkänna att det faktiskt är rätt jobbigt att ha detta schemat, tror det eller ej, men nu måste jag rusa iväg och fixa mig så jag får ta det när jag kommer hem!
Morrs!
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Världens bästa schema!

Godmorgon!
Idag är det torsdag, och på schemat står skola. Mer specifikt en lektion.. Ja jag har för första gången i mitt liv fått världens bästa schema. Det är helt otroligt. Sammanlagt hela veckan har jag 7 lektioner, dock bara 6 dessa första skolveckorna. Jag är till och med ledig på onsdagar... and that's awesome!
Men jag ska vara ärlig och erkänna att det faktiskt är rätt jobbigt att ha detta schemat, tror det eller ej, men nu måste jag rusa iväg och fixa mig så jag får ta det när jag kommer hem!
Morrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0