MeWiki Senaste inlägg ------------------- Sommarlovet tar slut Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-08-18 | 17:27:50 Sommarlovet tar slut Bara 3 dagar kvar tills skolan börjar igen, känns för jäkligt med ett år kvar i gymnasiet. Men väljer man att följa sina drömmar och vara lycklig så gör man! Men vilket underbart sommarlov jag har haft, mitt sista har varit mitt bästa. But still.

Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Sommarlovet tar slut

Bara 3 dagar kvar tills skolan börjar igen, känns för jäkligt med ett år kvar i gymnasiet. Men väljer man att följa sina drömmar och vara lycklig så gör man! Men vilket underbart sommarlov jag har haft, mitt sista har varit mitt bästa. But still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0