MeWiki Senaste inlägg ------------------- Festival festival massa festival Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-02-28 | 15:17:24 Festival festival massa festival
Jag har ett riktigt sug att åka upp till sthlm, gör nästan lite ont. Men har verkligen inte råd nu efter jag precis köpt festival biljetter, och det är ju typ tre tusen miljarder gånger bättre! Blir Öland Roots och Emmaboda för min del, kanske Way Out West. Vart ska du, ni, vi, igår?
Nu ska jag ladda upp med fede pizza och någon riktigt dålig film som jag tycker är bra!
Direktlänk | Allmänt | 1 kommentarer 1 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Festival festival massa festival

Jag har ett riktigt sug att åka upp till sthlm, gör nästan lite ont. Men har verkligen inte råd nu efter jag precis köpt festival biljetter, och det är ju typ tre tusen miljarder gånger bättre! Blir Öland Roots och Emmaboda för min del, kanske Way Out West. Vart ska du, ni, vi, igår?
Nu ska jag ladda upp med fede pizza och någon riktigt dålig film som jag tycker är bra!

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

3 stycken som hade rätt på GISSA KÄNDISEN är nu länkade, kika in för att se om det är du, kram.

2011-02-28 @ 21:15:43
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0