MeWiki Senaste inlägg ------------------- Mot Lund Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-02-23 | 11:08:18 Mot Lund Godmorrhår.
Ska strax iväg mot Lund till min underbara morfar på sjukhuset och hälsa på. Direkt efter jag ätit upp världens godaste mackor. Smör med bröd och prickig korv (ja jag har mer smör än bröd). Tudeluuueeeeee!
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Mot Lund

Godmorrhår.
Ska strax iväg mot Lund till min underbara morfar på sjukhuset och hälsa på. Direkt efter jag ätit upp världens godaste mackor. Smör med bröd och prickig korv (ja jag har mer smör än bröd). Tudeluuueeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0