MeWiki Senaste inlägg ------------------- Mot Sats Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-02-07 | 17:58:30 Mot Sats Efter en dag med tv tittande, mat och allmänt slapp bär det iväg till sats för att träna lite! Vill, vill, vill absolut inte! Men känner att jag måste... inte ge upp nu när jag varit så duktig sedan nyår. Annars kan jag väl typ gå dit, stämpla in och sen gå ut? Dricka lite vatten och gå upp och ner någon gång för trappan?! Uuuufff.. Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Mot Sats

Efter en dag med tv tittande, mat och allmänt slapp bär det iväg till sats för att träna lite! Vill, vill, vill absolut inte! Men känner att jag måste... inte ge upp nu när jag varit så duktig sedan nyår. Annars kan jag väl typ gå dit, stämpla in och sen gå ut? Dricka lite vatten och gå upp och ner någon gång för trappan?! Uuuufff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0