MeWiki Senaste inlägg ------------------- Tipsar om Aqua Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-02-23 | 16:28:20 Tipsar om Aqua
Ett av mina absoluta favorit klädmärke är Aqua! De gör något helt fabulöst med vackra klänningar. Bland annat den från förrförra inlägget. Jag kan inte få nog att scrolla upp och ner på asos hemsida bland just Aqua's kläder. Det är så stillrent men ändå något utöver det vanliga. Vissa klänningar är rena konstverk.
I alla fall så ska jag dregla vidare lite nu.
Dessa favoriter fantiserar jag mig själv i inom en snar framtid i hope:
Direktlänk | Allmänt | 1 kommentarer 1 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Tipsar om Aqua

Ett av mina absoluta favorit klädmärke är Aqua! De gör något helt fabulöst med vackra klänningar. Bland annat den från förrförra inlägget. Jag kan inte få nog att scrolla upp och ner på asos hemsida bland just Aqua's kläder. Det är så stillrent men ändå något utöver det vanliga. Vissa klänningar är rena konstverk.
I alla fall så ska jag dregla vidare lite nu.
Dessa favoriter fantiserar jag mig själv i inom en snar framtid i hope:

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Vinnaren av dagens blogg finns nu uppe. Om du inte vann så kan du anmäla dig igen, lycka till! :)

2011-02-23 @ 22:11:59
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0