MeWiki Senaste inlägg ------------------- Blå mens Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-03-06 | 19:31:52 Blå mens
Varför är det blå mens i bind/tampong reklamerna?! Visst ser fräschare ut - men jag fattar inte varför det ska vara blått! Vet att de vill få mens att vara harmoniskt och en bra upplevelse i en kvinnas liv (bla blablablaabla bla) nutte! Men alla brudar vet redan att det gör ont, man mår dåligt, tuttarna värker och du blir bara äcklig. Så vi klarar oss, eller är det bara jag som tycker så? För om jag sitter hemma med PMS och ser bind/tampong reklam tänker jag endast "ööööh ja för nä blod är blått, mens är skönt och fan ta dig i röven mannen som gjort denna reklam". För kvinnor är arga vackra djur!
Direktlänk | Allmänt | 1 kommentarer 1 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Blå mens

Varför är det blå mens i bind/tampong reklamerna?! Visst ser fräschare ut - men jag fattar inte varför det ska vara blått! Vet att de vill få mens att vara harmoniskt och en bra upplevelse i en kvinnas liv (bla blablablaabla bla) nutte! Men alla brudar vet redan att det gör ont, man mår dåligt, tuttarna värker och du blir bara äcklig. Så vi klarar oss, eller är det bara jag som tycker så? För om jag sitter hemma med PMS och ser bind/tampong reklam tänker jag endast "ööööh ja för nä blod är blått, mens är skönt och fan ta dig i röven mannen som gjort denna reklam". För kvinnor är arga vackra djur!

Kommentarer
Postat av: bex.

haha jaa de gör jag nog ;)

2011-03-06 @ 20:11:52
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0