MeWiki Senaste inlägg ------------------- Grazette Colour Mask Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-03-16 | 15:29:06 Grazette Colour Mask Har försökt bli blond ett tag nu men det har bara blivit gul gyllene. Nu orkade jag inte vänta på en ny blekning så jag testade denna och fan vad bra det var! En ton inpackning och håret blev helt underbart (jag har annars ett fågelbo efter hårtvättning) och färgen blev snyggt blond. Finns i massa olika färger och nästa att testa ska lätt på koppar för min del! :) Ett litet tips till er alla där ute som vill ändra er hårfärg som går ur efter några tvättar.
Fel håll men där har ni i alla fall! Den jag använde innan idag hette "Champange".
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Grazette Colour Mask

Har försökt bli blond ett tag nu men det har bara blivit gul gyllene. Nu orkade jag inte vänta på en ny blekning så jag testade denna och fan vad bra det var! En ton inpackning och håret blev helt underbart (jag har annars ett fågelbo efter hårtvättning) och färgen blev snyggt blond. Finns i massa olika färger och nästa att testa ska lätt på koppar för min del! :) Ett litet tips till er alla där ute som vill ändra er hårfärg som går ur efter några tvättar.
Fel håll men där har ni i alla fall! Den jag använde innan idag hette "Champange".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0