MeWiki Senaste inlägg ------------------- Koppar Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-03-21 | 17:23:49 Koppar Nu ska jag tona håret med en av de produkterna som jag använde för någon vecka sedan, nu ska det bli koppar!
Så länge bjuder jag på denna fina bild från fashiontoast, älskar flätorna såhär, om jag ändå skulle kunna fixa sådana själv utan att det ser kaosat ut.
Direktlänk | Allmänt | 1 kommentarer 1 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Koppar

Nu ska jag tona håret med en av de produkterna som jag använde för någon vecka sedan, nu ska det bli koppar!
Så länge bjuder jag på denna fina bild från fashiontoast, älskar flätorna såhär, om jag ändå skulle kunna fixa sådana själv utan att det ser kaosat ut.

Kommentarer
Postat av: Linn

jaa, men verkligen. vill också kunna.

2011-03-22 @ 23:16:29
URL: http://linnys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0