MeWiki Senaste inlägg ------------------- Laxbakelse Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-03-04 | 17:09:27 Laxbakelse Sitter i min soffa och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att fixa mig inför ikväll (som ska bli så JÄÄÄÄKLA BAAALLLL) ja, super taggad tjej! Pratar i telefon med min fina hippie vän och pratar om när hon ska komma över. Men ska snart göra middag, need foooood!
Detta åt jag innan idag, kostade skit... smakade detsamma.
Direktlänk | Allmänt | 1 kommentarer 1 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Laxbakelse

Sitter i min soffa och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att fixa mig inför ikväll (som ska bli så JÄÄÄÄKLA BAAALLLL) ja, super taggad tjej! Pratar i telefon med min fina hippie vän och pratar om när hon ska komma över. Men ska snart göra middag, need foooood!
Detta åt jag innan idag, kostade skit... smakade detsamma.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lax som är så gott. Trist att det inte smakade bra. Jag gjorde egna laxrullar hemma förra veckan. Gravad lax med philadelphiaost, hackad rödlök och dill ihop rullade. Riktigt gött faktiskt! :D

2011-03-04 @ 22:33:46
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0