MeWiki Senaste inlägg ------------------- Sluta röka Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-03-19 | 16:44:17 Sluta röka Håller på att försöka sluta röka i samband med en vresig förkylning, funkar faktiskt super! Hostar som en idiot om jag röker nu så jag är glad, dock var det utekväll igår och då blir det lite svårare att låta det vara. Höll ut i typ 6 dagar i alla fall, så jag Gratulerar mig själv!
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Sluta röka

Håller på att försöka sluta röka i samband med en vresig förkylning, funkar faktiskt super! Hostar som en idiot om jag röker nu så jag är glad, dock var det utekväll igår och då blir det lite svårare att låta det vara. Höll ut i typ 6 dagar i alla fall, så jag Gratulerar mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0