MeWiki Senaste inlägg ------------------- Tjock Kategorier ------------------- Arkiverat ------------------- Länkar ------------------- Designad av ------------------- Tescho 2011-03-18 | 14:26:51 Tjock Igår blev det aldrig pizza... men det blev det idag!!! Yeay! Har funderat på det här med pizza, har aldrig tänkt på att jag skulle vara en av "de" som äter massa pizza men med tanke på hur många gånger jag skriver/säger/vill äta pizza så är jag nog det ändå.
Ni som läser denna bloggen måste tro att jag är skit tjock.. Sååft!
ööööver god pizza, nomomomomomom
Direktlänk | Allmänt | 0 kommentarer 0 Kommentarer : | E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: MeWiki -

Tjock

Igår blev det aldrig pizza... men det blev det idag!!! Yeay! Har funderat på det här med pizza, har aldrig tänkt på att jag skulle vara en av "de" som äter massa pizza men med tanke på hur många gånger jag skriver/säger/vill äta pizza så är jag nog det ändå.
Ni som läser denna bloggen måste tro att jag är skit tjock.. Sååft!
ööööver god pizza, nomomomomomom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0